close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

באיזה מקום אתם בגוגל?

מערכת שורשכג תשרי, תשפ22/10/2019

המדריך מיועד לאנשים פרטיים, בעלי אתרים. בעלי מקצוע, עסקים קטנים וגדולים וכל מי שרוצה לדעת מידע נוסף ולהבין בעצם מה זה בכלל קידום אתרים ואיך זה יכול לעזור לכל עסק

תגיות:
האינטרנט לא שייך רק לצעירים, הוא שייך לכולם. בעלי עסקים חייבים להשתמש בו, חייבים לנצל את כוחה של הרשת לתועלתם. מי שעדיין לא עושה את זה, אולי לא מבין את העוצמה העסקית שיש ברשת. בדיוק בגלל זה אנו מציגים לכם את מורה הדרך העסקי שלכם באינטרנט. באדיבות חברת קידום האתרים–SEO-FIX.
/>
המדריך מיועד לאנשים פרטיים, בעלי אתרים. בעלי מקצוע, עסקים קטנים וגדולים וכל מי שרוצה לדעת מידע נוסף ולהבין בעצם מה זה בכלל קידום אתרים ואיך זה יכול לעזור לכל עסק.

בואו נלך צעד אחרי צעד אחרי הגולש- הלקוח הפוטנציאלי שלכם.

קודם כל אתר איכותי- בהנחה שאתם נמצאים באינטרנט ויש לכם אתר טוב ואיכותי. גולשים יחפשו אתכם. אם אתם אתר בתחום הגינון, שיווק מוצרי חשמל, או בעלי מקצוע, לא חשוב מה- חייב להיות לכם אתר שמוצא חן בעיני גוגל.

מומלץ אתר וורדפרס- גוגל אוהב אתרי וורדפרס, זאת עובדה. מה זה וורדפרס- זו תוכנת ניהול אתר. גוגל אוהב כל מה שברור. הטכנולוגיה של אתרי וורדפרס פשוטה וברורה. זאת אומרת שבתור תנאי ראשון, כדאי לכם להקים אתר וורדפרס. אם יש לכם אתר שבנוי על טכנולוגיה אחרת. תבדקו מה קורה אתו מבחינת קידום. אם הוא לא ממש מתקדם בגוגל למקומות ראשונים, זה יכול להיות שזה בגלל שהוא לא וורדפרס.

מחקר מילות מפתח- הגולשים נכנסים לגוגל ומקלידים שאילתה. לבקשות של הגולשים ברשת קוראים כך. נאמר שיש לכם חברה לייצור רהיטים בהזמנה אישית. סתם לדוגמה. אז איזה שאילתות יכולות להתאים לכם. בואו ננסה להרכיב חלק מרשימת המילים, באמצעותן הגולשים ינסו לחפש אתכם. בעגה מקצועית קוראים לזה מילות מפתח. הם ירשמו: רהיטים בהזמנה, רהיטים מיוחדים, רהיטים מעוצבים וגם: סלון בהזמנה, פינת אוכל בהזמנה ועוד. איך הם יגיעו לאתר שלכם.
אם אתם לא עושים קידום אורגני, הם לא יגיעו לאתר שלכם, אלא אם כן הם יודעים את שם החברה שלכם. כשהם ירשמו את מילות המפתח, איזה חברות יעלו ראשונות בגוגל?
האתרים שעושים להם קידום אתרים בגוגל.

מה זה בכלל קידום אתרים בגוגל?
קידום אתרים בגוגלו זוהי שיטה בה משתמשים בתוכן שכולל מילות מפתח. מקדם האתרים מפיץ את המאמרים האלה ברשת. כאשר הגולשים מקלידים שאילתה בגוגל, הוא צריך להעביר אותם לתכנים שהוא סקר שיש בהם את מילות המפתח הללו.
אז איזה תכנים הוא סורק? הוא לא סורק את כל האתרים ואת כל הדפים, אלא אם כן הם עומדים בחוקים מסוימים.
מי מכיר את החוקים האלה?
בעל המקצוע - מקדם האתרים.

רק בזכות קידום אתרים מקצועי תוכל להגיע למקום הראשון בגוגל

יובל לגשטיין (33), בעליה של חברת קידום האתרים SEO-FIX מסביר כי, בניית אתר ברשת איננה מספיקה. כל הזמן צריך לקדם אותו כדי שיגיע למקום הראשון בגוגל. קידום אתרים הוא תהליך וזה לא קורה בבום. כל האתרים באותו ענף ועם אותן מילות מפתח מתחרים על המקומות הכי טובים בגוגל, אבל אם יש לך מקדם אתרים חכם, אתה יכול לעקוף אותם בסיבוב. בכל מקרה מדובר על תהליך.
יובל לגשטיין: "מי שמחפש חשיפה מידית זמנית, יבחר בקידום ממומן, מי שרוצה להבטיח לעצמו מקום גבוה בגוגל לאורך זמן, ילך על קידום אתרים אורגני בגוגל"
כבר 7 שנים הוא מקדם אתרים של החברות הכי גדולות במשק? רובן כבר הגיעו למקום הראשון.

יובל לגשטיין:" אני יודע בוודאות שיש גם אתרים שלא הצליחו להתקדם. אני לא יודע עם מי הם עבדו, וגם חשוב איזה סוג של אתר יש להם. יש אתרים שקשה מאוד לקדם, לפעמים שווה להקים אתר מותאם לקידום כדי שהוא באמת יצליח להתקדם".
יש לו ניסיון בקידום אתרים של בתי אבות, עיצוב והלבשת הבית, דלתות ביטחון, חדרי בריחה ועוד.
"זה לא משנה בעצם במה עוסק האתר, משנה לבצע נכון את מחקר מילות המפתח, לעקוב אחר השינויים של גוגל, להתמיד בעבודה סיזיפית יום יומית, בהתאמה של דפי האתר לגוגל, ולראות שהאתר אכן מתקדם. זה צעד אחר צעד אבל בסוף, עם עבודה קשה ונכונה, הוא יכול להגיע למקום הראשון".

אם גם אתם רוצים להתקדם למקומות הראשונים בגוגל, אתם מוזמנים ליצור קשר עם חברת SEO-FIX.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה